نا گفته ها....

اگر روزی خواستی یار از دست رفته ات را فراموش کنی

من نام ونشان تو را به دست سهیل های آ سمانی خواهم سپرد

تا همگان بدانندکه چقدر برایم عزیز بودی 

 

 

"عشق برای غریبی وتنهایی انسان هیچ نیست از شهرو دیار غربت برایم بگو."

                     

 عشق رازیست مقدس برای کسانی که عاشقند

عشق برای همیشه بی کلام میماند.

اما برای کسانی که عشق نمیورزندعشق شوخی بیرحمانه ای بیش نیست

جهنم تنهایی


تورفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود


تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثل من بود


اگه دلگیری از دنیا منم مثل تو آشفتم


ولی من جای توبودم به مردم راست میگفتم


یه دردی سوخت تو سینم که تو از خاطرم بردی


من اون زخمی رو خوردم که تواز حس کردنش مردی


تغاس دلکشی های یه آدم توهمین دنیاست


بزار مارو بسوزن جهنم تو همین دنیاست


       جهنم تو همین دنیاست

دعا



چه شب ها دست به دعا برمی داشتیم

بی آنکه امیدی داشته باشیم کسی صدایمان را بشنود

در قلبمان آوایی امیدبخشی سو سو می زد اما خارج از درک ما بود

حال از ترس رها شده ایم

اگر چه می دانیم برای ترساندن ما چیزهای بسیاری هست

کوه ها را در می نوردیم بی آنکه بدانیم در توانمان هست یا نیست

ایمان معجزه می کند

امیدی است پاینده

چه کسی می داند معجزه ایمان چه می کند

تو می روی حتی بی آنکه بدانی چگونه

هر گاه ترس بر تو چیره شد

دعا را فراموش نکن

امید مثل پرندگان تابستانی بر سرت به پروازدر می آید

حال اینجایم

با قلبی سرشار که نمی توانم شرح دهم

قلبی سرشار از ایمان و واژه هایی که هرگز تصور نمی کردم

ماریا کری