سراپا اگر زرد و پژمرده‌ایم

ولی دل به پاییز نسپرده‌ایم

 

چو گلدان خالی لب پنجره

پر از خاطرات ترک‌خورده‌ایم

 

اگر داغ دل بود، ما دیده‌ایم

اگر خون دل بود، ما خورده‌ایم

 

اگر دل دلیل است، آورده‌ایم

اگر داغ شرط است، ما برده‌ایم

 

اگر دشنۀ دشمنان، گردنیم

اگر خنجر دوستان، گُرده‌ایم

 

گواهی بخواهید، اینک گواه

همین زخم‌هایی که نشمرده‌ایم

 

دلی سر بلند و سری سر به زیر

از این دست عمری به سر برده‌ایم


یه زخم کهنه روی بالم


یه آسمون که چشم به رام نیست


به غیر واژه غریبی


چیزی توی ترانه هام نیست


حتی یه آینه پیش روم نیست


که اسممو یادم بیاره


تنها ترین مسافر شب


تو خلوتم پا نمیزاره


ازم نخوا با تو بمونم


تو هیچی از من نمیدونی


اگه بگم راز دلم رو


تو هم کنارم نمیمونی


دل من از نژاد عشق


از تو و از ترانه لبریز


یه دنیا غم توی صدامه


مثل سکوت تلخ پاییز


رنگ پرنده غریبم


من از نژاد آسمونم


میون این همه ستاره


من یه شهاب بی نشونم


ازم نخوا با تو بمونم


تو هیچی از من نمیدونی


اگه بگم راز دلم رو


تو هم کنارم نمیمونی....

نظرات 9 + ارسال نظر
ترلان دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ http://myhugewish.blogfa.com/

داشتن هدف، و رفتن به دنبالش، خوب است ولی عاشق هدف بودن و گرفتار شدن چیز دیگری است.
پروفسور حسابی

مرسی عزیزم.فداات شم.

دلارام دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام به منم رمز بده.
مرسی.

چشم خانومی.

Faezeh-19 دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.patomat1373.blogfa.com

سلام آبجی منم رمز موخواااااام

چشم قربونت برم.

المیرا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

چه متن قشنگی بود...همینطور عکساش..حس کردم این یه آهنگیه که قبلا شنیدم ولی یادم نبود کی و کجا..

مرسی عزیزممم.چشمات قشنگ میبینه.این آهنگ ناصر عبدالهی بود که چند وقت پیش گوشش دادم.شعرشم مال قیصر امین پوره.خیلی دوستش دارم.انگار اصلا واسه ما خوندش.

دلارام سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

منم این آهنگو بسیار دوست میدارمش
اما هرچی فشار آوردم خواننده اش یادم نمیومد...الان هم اومدم بخونم خانواده با دمپایی ابری ازم استقبال کردن همین کارارو کردن استعدادام شوکوفا نشد والا

خخخخخخخ.چه استقبال گرمی کردن ماشالا . این جور استعدادا از تو حموم شروع به شکوفایی میکنن عزیزم چون اونجا هم صدا خوشگل تر پخش میشه هم دمپایی خورش کمتره.یکدفعه نمیشه دیگران رو بیرون از حموم سورپرایز کرد .منم هر وقت میخوام بخونم توحموم میخونم که کسی معترض نشه البته تو دلم میخونم فقط آهنگشو باصدای بلند پخش میکنم .بیکلام میخونم.

نوشین سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.noshin1391.blogfa.com

آجی به چی میخندی؟هااااااان؟؟؟

مهرداد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام
کدمطلب پایینتو میشه برام بفرستی؟

رویا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ http://delaram71.blogfa.com

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
.

رویا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ http://delaram71.blogfa.com

بنـــد دلـــم را

به بند کفـــش هایت گـــره زده بودم

که هر جـــا رفتـی

دلــم را با خود ببری

غــــافل از اینکه

تو پـــا برهنـــه می روی

و بی خبــــر…!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد