درد بی درمان دل.

خسته ام از دست این زمونه خسته ام از دنیای دور وبرم از آدمهایی که میگن دوستت دارن اما تو می دونی که همشون دروغ میگن چون هیچ کدوم نمی دونن معنی دوست داشتن چیه؟!دوست داشتن لغلغه زبونشون شده و حرفای خوشگل زدن کار هر روزشون . 

همه اینها به کنار اینکه بفهمی خانوادتم مبتلا به این مرض همه گیر شدن هم درد بی درمون دیگه ایه که داغ دلت رو تازه تر می کنه اینکه احساس کنی توی خونه هم کسی رو نداری حرف دلتو با اطمینان بهش بگی بدبختی بزرگی . اینکه همه اونا دارن می بیننت که داری از درد به خودت می  

پیچی ونتنها بهت اعتنا نمی کنن بلکه با کاراشون بدتر درد رو دلت می ذارن درد بی درمونی که دوایی جز مرگ براش نیست.بدتر از اون اینه که خدا هم که یه عمره دارم صداش میزنم ساکت شده وبا سکوتش داره دردم بیشتر مکینه .ای کاش لا اقل مرگم رو برسونه تا راحت بشم ازاین دنیا یی که  بی اختیار توش اومدم وگرفتار زشتی هاش شدم .ای کاش خدا منو هیچ وقت به وجود نمی آوردی یا لااقل قبلش ازم می پرسیدی که میخوای توی این دنیا مخوف بفرستمت یا نه؟ 

  

نظرات 6 + ارسال نظر
المیرا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

نازی جون انقده دونه دونه از نوشته های تورو با دلم حس کردم که حدنداشت.. حرفای دل منم بودن چون..
ولی هیچ وقت از مردن حرف نزن..من مطمئنم یه روز خوب میاد.. همه ی ما یه روزی رو داریم ک مث همون ضرب المثله هس ک میگه پایان شب سیه سفید هست//بهت قول میدم..
دل قوی دار ک سحر نزدیک است...

فدات شم المیرا جونم. می دونم آجی.مرسی عزیزم .حتما همین طوریه که میگی عزیزم.میبوسمت.

صبور دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ http://http:/www.sabor20.blogfa.com

سلام عزیزممممم به به چه وبلاگ خوشگلی داری فدات چرا زودتر خبرم نکردی کیف کردم واقعا خوشگله آقا اجازه هست عکساشو کپی کنم

عزیزمی.آجی مال من شکلک نداره خراب شده ببشخید.فدات شم.

صبور دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.sabor20.blogfa.com

سلام گلی خوبی خوشگلم وبت عالی بستگی به نظر خودت داره عزیزم که با کدوم وبلاگ راحتر باشی اگه بخوای دردو دل کنی ای بی اس ش کن اگر دوست نداری کسی بدونه همین قشنگه حالا بشین فکر کن با کدومش به آرامش میرسی می تونیم دوتا وب داشته باشی یکی اینجوری خوشمل یکی هم درمورد ای بی اس بوسسسسسسس

خودت گلی جیگرم.مرسی فکر نمی کردم خوشتون بیاد!مرسی حتما بهش فکر میکنم عزیزم.

sabor20 دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.sabor20.blogfa.com

سلام عزیزم اجی اگر دوست داشتی شمارمو بدم باهم بحرفیم دردو دل کنیمالبته میل خودته اگه هم دوست نداری بازم عزیزی بوس

سلام عزیزم مرسی از نظرات ببخشید دیر شد نت نبودم.حتما این کارو بکن عزیزم.خوشحال میشم.

faezeh-18 سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام.عزیزم منظورت این وب هست؟
میتونی یه وب هم واسه آی بی اس درست کنی و ۳ تا وب واسه افراد مختلف داشته باشی.البته این نظر منه و خودت هر طور میدونی بهتره انجام بده عزیزم.

سلام عزیزم مگه وب دیگه ای هم بهت معرفی کردم؟مرسی عزیز نظر دادی ولی حالا چرا 3تا؟باشه گلم ممنون که کمکم کردی.

صبور چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.sabor20.blogfa.com

فدات شم دشمنت شرمنده وظیفه بود دوست داریم اجی مهربونم

قربونت بشم. عزیزمی.منم دوست دارم گلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد